duminică, 26 ianuarie 2014

Craiasa Zapezii

Fetele s-au cocotat de dimineata in patutul Mariei, sus, se uitau pe geam la zapada si pe telefon la desene. Imi venea sa le dau jos, sa ma urc eu in locul lor!
O iubesc pe Craiasa Zapezii, chiar daca pentru o zi de ninsoare ar trebui sa suport o saptamana de balti! Ah, totul e alb si din cer plutesc nestemate! Maria a pregatit micul dejun pentru ea si Sara. Pe o tava a pus cate un pahar cu lapte si cate un sandwich mic cu unt si miere. Deci am avut o dimineata usoara, cu o cafea buna si o priveliste minunata.
Zapada asta in Bucuresti a readus iarna. Prima adevarata pe anul asta! Ieri am ramas inzapezite noi 3, fetele, si am considerat-o o aventura demna de tinut minte, asa ca ii sunt recunoscatoare. Mai ales ca a fost cu happy end si distractie!
Inainte de a iesi la zapada, Maria si-a taiat o felie de prajitura si s-a asezat cu farfurioara la masa intr-un mod necaracteristic si frumos. Da, este in stare si de asta.:)) Capcaunul a facut loc printesei pentru o clipa. M-a induiosat si m-am asezat de partea cealalta a mesei, in fata ei, cu ceasca de cafea. Am stat de vorba putin si, intr-o clipa vizionara, marcata cu un degetel in aer, s-a ridicat repede sa-mi ofere pe o farfurioara acelasi desert.
O dimineata de pretuit, cea de astazi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...