luni, 27 ianuarie 2014

Povesti pentru orele de matematica

Desi Maria e acum in clasa 0, nu acum au inceput framantarile legate de scoala. Nu, au inceput de mult prea mult timp si sunt legate de trecerea primilor doi ani. Pe cat de asiduu am citit despre parenting si despre alaptare, autodiversificare, co-sleeping si purtarea bebelusilor in perioada bebelusiei, pe atat de mult a inceput sa ma preocupe problema educatiei din sistemul nostru. Am citit si m-am informat ba cot la cot cu Bogdan, ba in paralel cu el, am mai avut dispute, am mai cazut de acord, ajungand amandoi la acelasi rezultat final. Sa ne ajutam copiii sa se dezvolte armonios, sa inlaturam prin explicatii, pe cat putem, presiunea competitiei si sa-i explicam corect scopul procesului de invatare. Sa o ajutam prin activitatile extra scolare sa descopere atat materiile scolare, cat si propriile interese.

Si iata ca zilele trecute am descoperit Povesti pentru orele de matematica. Sunt cu adevarat minunate si pe intelesul copiilor. Iata cum se poate invata despre inversul, opusul si rasturnatul unui numar. Nimic mai frumos, nu? :)
http://povestindmatematica.ro/povestea-unei-case-vrajite/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...