joi, 9 aprilie 2009

Jurnal de bord

Zi de gratie - 9 aprilie 2009


Azi am avut o zi super ! Ne-am trezit de dimineata, am facut impreuna cu Maria un dus, m-am cantarit, niciun kg in plus, tot acolo unde ramasesem acum 1 saptamana. Kilograme in minus care va sa zica. :)) Am fost putin la cumparaturi pentru sarbatori, daca tot era constant cantarul, apoi sotul meu a dus-o pe Maria in parc, mami ar fi trebuit sa lucreze. Dar in 2 ore nu am cum, erau multe altele, asa ca am abandonat ideea in favoarea noptii. [...] Acum e noapte si completez blogul.
Am fost vizitati de "Giogi", Maria a ras mult, a alergat si s-a jucat cu el, relaxare pentru mine. :)) Azi am fost creativa si am facut niste biscuiti cu tarate si faina integrala de secara. Deliciosi! Maria nu s-a atins de ei, dar nu se pune. Ture prin parc, programul de seara s-a incheiat cu cititul si in sfarsit somnicul.
Ah, am mai avut vreo 15 min pauza cand a vorbit cu bunica la telefon, cu ocazia asta si-a etalat noile achizitii. "Cu-ghie" (unghie) printre altele.

De cateva zile cauta diverse lucruri aplecata si cu manutele drepte pe langa corp, seamana putin cu un pinguin, si intreaba "une e?", iar din cand in cand zice si ce cauta, cel mai des bila! Daca nu inteleg ce cauta vine dupa si-mi aduce victorioasa rezultatul: bila, bila! Din aceeasi categorie fac parte "ce e?" si "cum e?". E bine, a fost o zi de gratie, sunt relaxata.

6 comentarii:

  1. Ma bucur foarte mult!...sunteti o familie fericita!
    .
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca a fost o zi de gratie ! Atata relaxare, sa nu te obisnuiesti prea tare cu ideea, ca se anunta vreme urata de luni !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru noile achizitii! O pregatiti pe Maria pentru o cariera militara?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Adra, e sapca fratelui meu pe care a inhatat-o in timp ce o alergam cu pampersul. S-a dus imediat la oglinda si a inceput un dialog inversunat cu ea.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...