duminică, 25 octombrie 2009

Workaholic


Mami, deseneaza o stea. Mami, deseneaza doi stea. Mare ! Mami, deseneaza stea mare !
Mami deseneaza pisica. Alta pisica. Alta pisica. Daca nu desenez destul de repede incepe sa faca si ea, reuseste bine cercuri si-mi explica fara sa ridice creionul: capul.
Mami acum deseneaza peste tot, inca putin si desenez si peretii, macar sa lucram cot la cot. Am culori de toate felurile ascunse peste tot, in biblioteca, in dulap, pe etajere, iar o colectie modesta intotdeauna la-ndemana. :)

3 comentarii:

  1. La noi deja sunt pictati si peretii. :) Si usile! :) Zambesc, dar in realitate imi vine sa plang. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar nu mi-a aparut mesajul. Nu conteaza, ca ideea nu s-a pierdut. Noi am rezolvat si peretii si canapelele. Cele mai cerute modele sunt calul cu barbatul in spinare si mami, acest clasic ne-demodabil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha, si la noi sunt pictati peretii, dar nu de mine. Inca ! :)
    Mihaela :)), sunt sigura ca mai aveti resurse. Sau macar Sophie !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...