marți, 13 iulie 2010

Epoca noua

In wk trecut am fost la bunicii din partea lui Bogdan, aveau si 2 pisoi mici, de nici o luna pe care M i-a botezat Mio/Mao. Maria a zis ca vrea sa ramana acolo. Surpriza, dar am montat scaunul auto in masina lor, i-am lasat toate hainutele, prosopele si restul. Cu 3 bunici si o strabunica. Mi-e greu sa spun cat am plans eu, seara cand m-am culcat m-am trezit de 2 ori pt ca mi se parea ca mi s-a asezat in brate.

From 10Jul

Ea de dimineata era vesela si mi-a zis la telefon ca vrea sa mai stea.

Pauza la laptic facusem de vreo saptamana, deci pot sa spun ca au venit toate foarte usor si legate. A fost totul asa de lin... Doar am prins momentul potrivit (si cu laptele si cu bunicii).
Ca urmare, luni nu aratam prea bine, m-a trimis seful sa lucrez de-acasa. Nici nu stiam daca sa plang sau sa rad.
M-am oprit putin prin parc, si-asa nu aveam unde sa ma grabesc. Cand am fost pe la tati pe la servici colegii lui m-au intrebat ce mai fac si mi-au zis "mama lui Maria".

***

Maria s-a intors acasa. In prima noapte plansesem cateva ore, in urmatoarele citisem tot cartile ei de povesti... Ea s-a intors ca un fluturas, doar ca atunci cand am luat-o in brate mi-a stat asa mult timp lipita de mine, mi-a dat un pupic pe decolteu (cu dedicatie, pt laptic :D). Si mai tarziu s-a asezat langa mine pe canapea si si-a pus capul pe picioarele mele si a stat asa mai mult timp. Iar spre dimineata a venit si s-a culcat langa mine si am dormit imbratisate.
Astazi vrea sa plece la alti bunici, la Valcea. Copilul meu are chef de duca, si pana acum mi-a stat numai agatata de gat, la propriu.

Asa ca ne dam multi "pupicei", ii bagam si prin buzunare si speram sa ne ajunga pana la revedere. Acum e cu bunicii din Valcea, merge zilnic prin parc sau la casa de la tara, ne auzim mereu la telefon si ne imbratisam. Ne spune "mami/tati, ia-ma-n brate" si noi o imbratisam prin tel si apoi ne intreaba daca o lasam jos si ne pupam. Ma bucur ca are bunici de incredere, ca poate sa stea si in natura in vacanta, nu printre blocurile din Bucuresti (nu mai mult de 3-4 zile, ca dorul e greu). Amintirile mele cele mai frumoase sunt din vacantele de la bunici, as vrea ca si ea sa aiba parte de unele minunate.

Bb2 e bine, ne-am imprietenit.:D Se bucura teribil cand mananc, imi inchipui ca rade si papa cu amandoua manutele cand e ceva bun. Astazi de dimineata am luat doar un mar in fuga si abia m-a bagat in seama. Bine, smechere, o sa fiu mai atenta. Deh, nu era bio, nici macar autohton.:D Se alinta cand il mangai, e destul de sigur in miscari, iar intr-o dimineata mi-a prezentat piciorusul f clar si delicat.

Eu am tensiunea 8 cu 5 de cateva zile, ametita rau, asa ca ma rasfat zilnic cu cate un pahar de cola. Nu am mai baut de cativa ani, dar urmez exemplul Adinei. :)

E tare grea vara asta, e prima pe care nu o pot petrece cu Maria in alta parte decat in Bucuresti.

Inainte sa plece o tineam in brate si ii explicam ca asa ii imbratisez pe amandoi, si pe ea si pe bb mic. I s-a parut foarte interesant ce am zis si era incantata.

2 comentarii:

  1. Cat de frumos scrii dragostea pentru copiii tai! Sa treceti usor peste clipele grele, iar zilele in care sunteti despartite sa treaca ca gandul! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim la fel, Ellis. Stiu ca suntem colege de suferinta.:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...