luni, 7 martie 2011

Dialoguri

Maria, Sarei:
Bine-ai venit de la mami din burtica in casa noastra.
Sara, nu te speria, esti cu mine.

S-a indragostit Sara de mine.
Mangaind-o: Sara, uita-te si tu la mine...

Alte invataminte Sarei:
Cine sare asa o mai si pateste. Eu de obicei o patesc.

Cand eram micuta stateam si eu in patutul tau. Si noaptea ma tavaleam si mami citea o poveste si am adormit; cand s-a facut zi, mami m-a sculat, si-am plans si mami m-a luat in brate si m-a linistit si mi-a dat de la san lapte!

Cand eram mica eu nu puteam sa vorbesc si ma jucam la calculatorul lui tati pana a venit tati mic si tu ai venit mica (mami eu).
(intelese si neintelese)

Tati Sarei:
Iti place Sara pe planeta noastra? (a fost si prima intrebare adresata Mariei)
Sara, uite, astea sunt piciorusele tale
. Da, manutele deja si le cunoaste bine. Cine s-ar fi putut gandi la asta? :D

Perioada Arthur:
Merlin, peria stapanului meu cazuse pe sapun si am bagat-o sub apa.
Merlin sunt eu, tati e stapanul...

Maria inarmata cu o sulita, adica un plastic lung:
- Hai la lupta, dragonule! Ia sa te vad!
Urmeaza un duel, dupa care se razgandeste:
- Mai bine sa-ti spun o poveste micuta. Mami, dragonul sufla flacari spre mine. Are nevoie de mancare. Uite niste cereale!

Sara mie
Urmeaza laptic, Sara si-a dat seama si chiuie cu putere, da din maini si picioruse razand:
- hau-haauuu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...