luni, 9 mai 2011

Printre cuvinte

- Inofensivo!
- Maria, stii ce inseamna inofensiv?
explicatii, exemple (...)
- Mami, esti inofensiva...
eu, verificand intelegerea termenului:
- Si tu esti?
- Nu, eu nu sunt inofensiva. Tati imi spune periculoasa.

Eu cred ca a inteles foarte bine, nu? :)


INOFENSÍV, -Ă, inofensivi, -e, adj. Care nu face rău; nevătămător, neofensiv. – Din fr. inoffensif.


Acum vreo doua luni m-a rugat sa o invat sa scrie OM. Zilele trecute si-a adus aminte de litere si m-a rugat sa-i mai scriu ceva. Am inceput sa-i scriu tot secvente mici, de cate doua litere, pe care am observat cu surprindere ca stie sa le citeasca (exceptand OU - citit ou-u :)).
Acum o jumatate de an ma rugase sa o invat sa citeasca. Nu am dat mare atentie, dar nici nu am ras de rugamintea ei. Am invatat-o doar sa scrie ce cuvinte voia ea la tastatura (evident, numele noastre si apelativele), apoi a uitat de jocul asta nou pana ieri.
Si imi aduc aminte ca il intrebam pe Bogdan printre altele: iti dai seama, va trebui sa invatam un pui sa iubeasca viata, sa rada, sa se joace, sa vorbeasca, sa scrie. Oare cum?
Primul pas a fost la nasterea lor: iti place pe planeta noastra?

2 comentarii:

  1. Da, asa ne credem noi, astia mari, invatatorii absoluti. Si dupa aia am constatat ca puiul mic ne-a invatat pe noi sa iubim viata, sa radem si sa ne jucam Cumva uitasem toate astea

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult iubesc sa fiu sora mai mare.:) Azi m-a readus cu picioarele pe pamant: "mami, nu pune mana, e o culoare periculoasa, doar pentru copii"!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...