vineri, 26 iunie 2009

De vacanta

De dimineata cand am deschis ochii am vazut printr-un patratel de geam o imagine draga si neschimbata din vacantele de demult si pentru o clipa am fost din nou copil. L-am si simtit pe tataia asteptandu-ne pe noi, puturosii, sa ne trezim. Am incercat sa ma ridic usor din pat, i-am spus buna dimineata mamei care, la fel ca tataia odinioara, isi bea cafeaua pe sala (of, ce-mi place mirosul de cafea proaspata!). A trebuit sa ma intorc repede in pat pentru ca am auzit pe cineva mic pipaind patul dupa mine si urmat de invariabilul mami. E asa de draguta ca ma lasa sa mai lenevesc putin...

Aici e un miros delicios de flori si iarba, de ploaie si o mare ciripeala ! Am facut plimbari lungi, am traversat alergand o punte suspendata, care salta si se legana la fiecare pas, eu cu mainile de-o parte si de alta a Mariei care imi refuza orice ajutor.


Ma bucur ca am venit, pentru ca putem astepta afara ploaia, cu mana intinsa,

iar in orele cu cer senin putem face buchetele de flori, si asta e chiar primul !

6 comentarii:

  1. Ce frumos! Ce frumoase momente!! VAcanta placuta in continuare!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va asteptam cu drag ! Chiar ma gandeam ca aici e loc de mai multi copii, unul e prea putin pentru spatiul asta. :) Avem o curte mare (injumatatita, ce-i drept, dar tot mare), un zavoi enorm, un rau, un izvor, 2 punti suspendate si o faleza superba. Si mai asteptam doritori!
    Adra, vad ca sunt momente de aducere aminte si la voi. Oare e de vina a doua copilarie?

    RăspundețiȘtergere
  3. ne primiti si pe noi? va trebuie si un barnatel in gasca!
    se vede ca e frumos acolo!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristina: si poate nu veniti, ca nu stiu cum ne descurcam fara el!!

    RăspundețiȘtergere
  5. da, probabil. Mi-am amintit multe din copilarie, pareau ca sunt uitate pe vecie, de cand o am pe Eva:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...