sâmbătă, 27 iunie 2009

Pasare-pinguin-pisica-leu

Bricolaj: Dodo, Pinguin, Pisica si Leu.

Inca odata cu Pinguinul in prim-plan:

Radu, ce zici, completam colectia? (mesaj de la pinguin) :)

Si totul a inceput cu Dodo, pasarila cu aripioare si codita si site-ul Activitati copii. Am creat in plus pisica, leul cu codita din sfoara impletita si pinguinul cu dedicatie. E o activitate captivanta, mie mi-a venit foarte greu sa ma opresc. Probabil ca maine voi continua, desi Maria si-a prins toate degetelele in lipici, a colorat apa cu hartiile decupate si a incercat sa-i taie lui tati un deget. Doar era cadou !

5 comentarii:

  1. F frumoase. Felicitari celor 4 maini dibace!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase! o inveti si pe mama lui Radu sa faca muuulti pinguini?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, placerea cea mai mare a fost de partea mea cred. :D Desi Maria le tot cere si-si indeasa manutele in ele.
    @Adra, Maria i le tot flutura prin fata, vrea feedback permanent.
    @Cristina, cum sa nu? Va oferim si un produs finit, dupa cum am zis. :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunteti foarte indemanatice. Se pare ca am ramas ultima care sa prezinte foarfeca pe masa de joaca. Hmm, daca stau bine sa ma gandesc nici nu mai stiu pe unde am pitit-o.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...