luni, 24 ianuarie 2011

THE HAND






Am fost pe-afara cu fetele. Maria a primit de la gradi, la serbare, o papusa absolut oribila, de plastic, f inalta si slaba, fara personalitate. Nu reusesc deloc sa o arunc. Ei, ieri nu s-a lasat pana nu a plecat la plimbare cu mana papusii. Era ceva de groaza, extensia mainii ei drepte. Cand arata pe unde sa o luam, cu ea arata, ii tinea degetele in gura cand avea chef, ba mai tarziu o punea sa mature frunzele de pe jos. La un momnet dat mergea ca o golanca si dadea din mana aia. Era o mana MARE! Imi venea sa plang la iesirea din casa, afara nu ma mai puteam opri din ras, la fel si unii trecatori.
Daca vrea cineva circ, stiti unde ne gasiti! A inceput de la cateva luni, cu mersul in picioare in carut.:)

Facusem si poze cu MANA, dar le-a sters pe toate, inca nu i-am explicat ce face butonul cu un cos pe el.:)

Din acelasi registru:

- Ma spal pe un degetel
- Maria, spala-te pe toate manutele!!
- Nu ma spal pe toate manutele ca nu sunt caractita si nu am toate manutele, am doua manute si ma spal pe amandoua!

- Papusa aia e o urata si jumatate! (da, e vorba de cea care isi pierde frecvent mainile)
- Ba nu e juumatate, are totul pe ea!


Si inca ceva cald, imi vine greu sa ma opresc:
- Maria, parca vorbesc cu peretii!
- Dar peretii au si urechi!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...